-
Reklamacje i zwroty
REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pphu.frupa@gmail.com w terminie do 3 dni roboczych.
W przypadku uzasadnionej reklamacji towaru uszkodzonego, zostanie on wymieniony na inny (pełnowartościowy), a
jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.
W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
odpowiedź na reklamację jest przekazywana w wiadomości mailowej.
ZWROT TOWARU.
Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
- Należy wypełnić formularz reklamacyjny/zwrotu, otrzymany w wiadomości mailowej potwierdzającej zakup a następnie dokładnie wypełnić. Reklamacje bez wypełnionego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie będą uwzględniane. UWAGA: w opisie prosimy podać czy jest to reklamacja czy zwrot towaru.
- Zapakowany produkt prosimy przesłać na adres:
P.P.H.U. "FRUPA" Helena Minga,
ul. P.Ponke 2
84-207 Bojano.
Koszt wysyłki zwrotu ponosi Klient.
Złożenie formularza zwrotu nie jest równoznaczne z rozpoczęciem procedur zwrotu.
W pierwszej kolejności towar musi zostać zwrócony.
Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pphu.frupa@gmail.com w terminie do 3 dni roboczych.
W przypadku uzasadnionej reklamacji towaru uszkodzonego, zostanie on wymieniony na inny (pełnowartościowy), a
jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.
W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
odpowiedź na reklamację jest przekazywana w wiadomości mailowej.
ZWROT TOWARU.
Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
- Należy wypełnić formularz reklamacyjny/zwrotu, otrzymany w wiadomości mailowej potwierdzającej zakup a następnie dokładnie wypełnić. Reklamacje bez wypełnionego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie będą uwzględniane. UWAGA: w opisie prosimy podać czy jest to reklamacja czy zwrot towaru.
- Zapakowany produkt prosimy przesłać na adres:
P.P.H.U. "FRUPA" Helena Minga,
ul. P.Ponke 2
84-207 Bojano.
Koszt wysyłki zwrotu ponosi Klient.
Złożenie formularza zwrotu nie jest równoznaczne z rozpoczęciem procedur zwrotu.
W pierwszej kolejności towar musi zostać zwrócony.